Načrt ni nič, načrtovanje je vse
20. 04. 2023
Ključni povezovalni element blagovne znamke LOTRIČ Metrology je predstavljal ustanovitelj skupine Marko Lotrič.
Leta 2017 so se v podjetju pričele priprave na prenos vodenja, takrat se je začela oblikovati tudi priprava komunikacije za to spremembo.
Akcijski načrt ter jasna interna komunikacija z zaposlenimi in zunanjimi deležniki sta odločilno prispevala k stabilnosti podjetja, v zadnjih mesecih pa bistveno pripomogla k uspešnemu prenosu vodenja družinskega podjetja na mlajšo generacijo.
Na kaj smo bili pozorni pri komunikaciji?
- Jasna in odprta komunikacija o načrtovanem prenosu.
- Predstavitev družinske ustave na številnih dogodkih.
- Razpršitev odgovornosti.
- Različni kanali komuniciranja.
- Predvsem interno smo iste informacije komunicirali večkrat.
V začetku leta 2023 je vodenje prevzela druga generacija
Vodenje družinskega podjetja je prevzela Maja Brelih Lotrič, ki je s podporo članov kolegija stopila na čelo podjetja.
“Svež veter bomo izkoristili za osvajanje novih trgov, drugačne tržne pristope ter nadaljnji razvoj storitev in produktov,” je na novinarski konferenci povedala Maja Brelih Lotrič.