SI
meol
ekp sklad za regionalni razvoj
29. 1. 2021

Najbolj všečna zgodba vseslovenskega natečaja Zgodbe navdiha je zgodba podjetja LOTRIČ Meroslovje. 

Z respiratorjem DIHAM, ki smo ga v podjetju razvili skupaj s partnerji, smo najbolj prepričali glasovalce v kampanji Zgodbe navdiha. 

V kampanji je  Slovenian Business Club (SBC) iskal najbolj navdihujoče poslovne zgodbe v času krize COVID-19, s katerimi smo podjetja pomagala reševati družbene probleme, ki jih je povzročila pandemija.

Medicinski respirator DIHAM je plod skupnega dela razvojne ekipe podjetja DOMEL, EKWB, LOTRIČ Meroslovje, Tehnološkega parka Ljubljana, Zavoda 404 ter podjetja BPMC, ki je preteklo znanje in izkušnje združila za povsem nov namen – Sloveniji zagotoviti lastni respirator v času prvega vala.

Projekt razvoja medicinskega ventilatorja DIHAM je pomemben predvsem zaradi svoje humanitarne note in kot tak predstavlja odziv na nastalo situacijo v Sloveniji v času krize COVID-19.

Dobili smo poziv – Skupaj naredimo skoraj nemogoče, ki smo ga z veseljem sprejeli.

Marko Lotrič: "Sodelavci so presodili, da posedujejo dovolj znanja ter da lahko pomagajo. Ponosen sem, da so v projekt vložili ves svoj čas in energijo, saj so delali tako podnevi kot ponoči. Visoka predanost projektu je privedla do izjemnega rezultata, ki ga je potrdila tudi zdravniška stroka in je doživel odličen odziv javnosti." 

Poleg podjetja LOTRIČ Meroslovje sta bili v finalu natečaja še podjetji Optiweb, ki je razvilo spletno trgovino Trgowinca za pomoč malim trgovcem in kmetom, ter Optiprint, ki je ponudilo rešitev najema tiskalnika za domačo in poslovno uporabo. V kampanji, ki je trajala od oktobra lani do zadnje tretjine januarja, je zgodbe navdiha prek spletnega natečaja prijavilo 17 podjetij. Žirija je v ožji izbor uvrstila 12 takšnih, ki so se na pandemijo COVID-19 odzvala z novo, podjetno storitvijo, ki ponuja rešitev tudi za družbo. Tri najbolj navdihujoče rešitve-finaliste pa je SBC promoviral s kampanjo.


OGLEJTE SI PRISPEVEK